Dagens "vill ha"

Det finns ju himla många olika "saker" att ha sin musik i, mp3 eller ipod av olika slag, mp4 (har jag för mig att de finns) sen kan man ju ha en massa musik i mobilen. 

För tillfället så har jag min musik i en ipod nano men har börjat tröttna lite på den plus att den inte har så bra minne. Så nu vill jag byta ut den till en ipod touch, hehe. Fast jag väntar nog med att köpa en sån ett tag, än så länge har jag ju klarat mig med min andra så kan ju alltid hoppas på att få en vid jul ;P ganska långt kvar men de är inte precis bråttom ;)

        
Ipod nano                            ------>                        ipod touch

JA TACK!


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Vi bodde på hotell, åt gott, var ute på stureplan, shoppade och hade allmänt trevligt/mysigt (:



Jag mår bara bra, lite krasslig och ont i kroppen bara (:

Vad gör du idag? ♥

2009-09-09 @ 16:58:54
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0