LEDIG!


Blev riktigt dålig uppdatering igår igen men hade ingen blogglust alls, fölåt för det. Men idag är jag tillbaka igen!

Är faktiskt ledig idag (studiedag) skit skönt! Så det blev en långhelg :)
Skulle egentligen ha åkt in till moskén idag för en so-uppgift, men filmkameran var inte laddad så vi får ta de imorrn istället, känns bra de också, det är inte precis de jag helst vill göra på en ledig dag!

Jag vet inte vad det blir jag hittar på istället men Malin är här just nu och tror iaf att vi ska ta och sjunga lite sing star.



 Har på mtv här hemma och den är musikvidion visades nyss, tycker den är riktigt gullig faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

tack söt! åh den låten är underbar

2009-09-21 @ 19:29:24
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Emina

svar; GO LEDIGHET =P Hahaha



jag älskar den låten!

2009-09-21 @ 21:39:04
URL: http://stylebyeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0