Vad är de för fel på vissa människor?!

...phu! Äntligen hemma och lite lugn och ro. Första inlägget för idag och klockan är över elva! Då har man haft fullt upp. Det är faktiskt sant också, direkt efter skolan stack jag och några kompisar till moskén och intervjuade en muslimsk man, filmade de men kommer inte lägga upp det här. Aja det gick iaf bra, fick utförliga svar och så. Efter att vi var klara med det så gick vi hem till Mican och fixade klart resten av materialet som behövs till vår rediovisning till på torsdag. Skulle även ha klippt ihop filmen men det gick inte precis som vi ville utan det blev en massa strul så jag gick bara hem och åt lite snabbt innan jag cykla ner till mina kusiner där deras pappa tillslut kunde hjälpa mig med den, hann inte klart ändå så måste dit morgon eftermiddag också. Men de går nog snabbt förhoppningsvis!


Så i stort sätt har min dag gått ut på saker inom islam.. hehe låter skoj va? nja kunde gjort något roligare men det var ju något som var tvunget att göras så.


Hände även en grymt irriterande sak i skolan idag som jag bara tänkte säga lite snabbt; Vi skulle fylla i något häfte om hälsa och sånt idag, det var någon kvinna som hade kommit till vår skola för att göra det med niorna och sexorna. Hon kom iaf in och började berätta lite om det, och så blev det att en i klassen började garva. Även "kvinnan" började småskratta lite så. Sen så var de två andra som sa någonting och då fick hon rådamp och sa att de två skulle gå därifrån. Några började fnissa lite och hon blev förbannad på dem också och ville skicka ut dem. Sen sa hon något om att hon hade bra tålamod men att hon kunde bli sur. Efter att ha varit i vår klass kanske 5 minuter skriker hon att hon ska gå till rektorn, men kommer snabbt tillbaka och säger istället - jag ställer in, jag accepterar inte sånt här uppförande! Sen packade hon sina grejer och stack?! 
          Grejen var att vi inte ens hade varit jobbiga och hon som påstod att hon hade bra tålamod.. ren lögn!
Okej jag vet att vi inte är den perfekta klassen utan oftast den drygaste men den här gången var det verkligen inte så!.. störd kärring de där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0