Fredagskvällen

jaha igår vart det inte ett ända inlägg här i bloggen men jag hann inte med det. Slutade skolan runt 15 igår och gick då hem och fixade lite saker och gjorde mig sedan klar för kvällen. Haha var faktiskt på skumpartyt igår, det var första gången jag gick på en såndär fest, ville först inte gå men sen fick vi gratisbiljetter så då kan man ju lika gärna utnyttja dom. Trodde inte att de skulle vara så kul, trodde mest att de skulle springa runt små halvnakna fjortisar, men det var faktiskt inte så mkt sånt utan jag hade väldigt kul med mina vänner där.  Det jobbiga var väll att man fick stå i kö till garderoben skit länge när man skulle hem. Kom iaf hem runt halv 3 så nu är jag riktigt trött!..

Just nu sitter jag och väntar på att Malin ska komma hit med Maya så att hon kan leka en stund med Saga. 
Hörs senare!



Maya+Saga=bästavänner, hehe :) 


Kommentarer
Postat av: Malin

haha alltid bästavänner ;D <3

2009-09-26 @ 14:43:40
URL: http://malinsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0