#!¤%&#¤%"*#

Vet inte varför men av någon anledning så råkade jag trycka fram text tv förut idag när jag kollade på top model. Så såg jag någon rubrik som jag undra vad det var för något så jag klicka mig dit och får se vadå?!




Blir så otroligt sur! hur kan man bara göra så?! Gifta bort en unge vid 11 års ålder! Det är ju helt sjukt! Fattar inte hur folk tänker, fattig eller inte.. har man fött ett barn så får man ta ansvar för de och ta hand om de.. inte GIFTA BORT! Är helt emot sånt där men jag antar att de flesta är de.

Hittade iof de här på dn men var bara tvungen att kolla, stod inte så mkt på text tv.


Men nu så ska jag faktiskt vara duktig och lägga mig i sängen, vet inte om jag kommer somna men ska iaf försöka ;)

puss&gonatt, hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0