Fredagskvällen.. förstörd! -.-

Är på grymt dåligt humör just nu.. fredagen är här men den är totalförstörd!
Måste ju iväg på middag/kalas/fika vid 6-tiden.. Och grejen är att jag hade tänkt åka till ekerö ikväll med några kompisar, men nehedu det fick jag absolut inte! Igår var det tydligen inga problem att jag kunde få gå därifrån efter middag och sånt men nu idag så fick jag bara ett fetnej så fort jag nämnde det! :s Orkar inte med sånt där.. Varför kan jag inte bara få åka?! kommer ändå bara sitta och ruttna hos dem.. Anledningen verkade vara att de inte ville att jag skulle åka så sent, men hallå? jag har åkt senare än deet förut så varför funkar de inte nu?! Klockan blir väl senast 9 halv tio. Det är ju inte lixom bara jag som åker tåg/buss vid den tiden! 
gaah!!


"Det är dax för fredagsmys, om det så är det sista jag gör..."

Knappast! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0