Gårdagen.


Tjenare!

Tänkte bara berätta lite snabbt om gårdagen, eller okej det finns inte så mkt att berätta.
Var ju som sagt ute med Malin och Cecilia sen träffade vi på väldigt många andra men själv blev det mest att jag umgicks med Cecilia. Det var as kallt ute så vi försökte få med oss Malin hem som ville vara ute ;p
Runt elva så fick vi med henne. När vi väl kom in så gjorde vi inte så mkt, vi var alla skit trötta så vi satt och pratade lite och la oss sedan rätt tidigt.

Så idag då..
Hade träning vid halv tolv så vi gick upp hyfsat tidigt. Efter det har jag inte gjort så mkt heller, beställt hem lite kläder och lite sånt ;)

Senare ikväll så ska jag nog träffa Maja, Jennifer och Malin tror jag så det blir trevligt :)



Kommentarer
Postat av: Malin

och jag ska sova hos dej :D <33333

2009-09-20 @ 19:34:41
URL: http://malinsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0