helt slut!..

.. då har man äntligen srungit den sista skoljoggen! woho!
Det var as jobbigt, var helt död efteråt! Nu har jag börjat leva lite smått igen men är fortfarande skit trött. Men jag var iaf duktig och sprang hela vägen utan att gå och förbättrade även min tid från förra året med minst en minut. Hehe det kanske inte är så mkt bättre men det var ju ändå mitt mål, att få bättre tid så jag är hyfsat nöjd, känner ändå att jag kunde gjort bättre ifrån mig menmen. Kom iaf in på tiden 44.07. Så imorrn vaknar jag upp med en rejäl träningsverk skulle jag gissa på.. great!

Har bara tagit de lugnt ett tag nu, har inte orkat med annat. Men ska ta tag i pluggandet snart så jag får det gjort.



starten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0