Hemsk fredag!...

Blev inte mkt uppdatering igårkväll men jag kände ingen ork eller lust till det... anledningen till de var att de hände en grymt läskig sak igår när jag var ute med massa folk.

Jag kan försöka berätta de hela lite kort.. De började med att en av mina kompisar kände sig deppig/ledsen/tyckte en massa saker var jobbigt, helt plötsligt säger hon "Jag mår illa och är yr" Strax efter det faller hon ihop på marken och börjar andas konstigt, de lät som hon knappt fick luft.. Vi blev skit rädda och försökte få henne att andas lugnt och stilla. Sen började hon även frysa/darra så vi la massa jackor på henne. Men de blev aldrig bättre så vi sprang hem till den som bodde närmast av oss och hämtade vatten, de fick hon i sig men de blev fortfarande inte bättre.. Då bestämde vi oss för att försöka få med henne hem till närmaste person och de gick ganska bra, hon behövde stödjas men det funkade. När vi väl var inne så fick hon ligga i sängen men hon andades fortfarande konstigt.. som tur var så va det en vuxen hemma som tog hand om henne, efter ett tag så slutade hon äntligen att andas sådär.. Vi var med henne in och satt och väntade på att hon skulle bli bättre.. tillslut ville hon åka hem  så hon fick skjuts.

Idag mår hon bättre, hon är bara trött men hon kommer inte ihåg så mycket från igår.
Hon hade tydligen fått någon panikattack.

Blev sjukt rädd och det var det så många fler som blev..

Där har ni anledningen till varför jag inte var så aktiv igår, gick nästan direkt upp och försökte sova..'


(jag vet inte om hon vill att jag nämner vem hon är, der är därför de inte står namn med)


Kommentarer
Postat av: Lina

nej det har jag faktiskt inte gjort :) kram

2009-09-12 @ 14:16:48
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Nja det var lite tråkigt, det var bara utmaningarna som var roliga att se :) Den här gången var det en som hade en sak på huvudet och i den fyllde dom hela tiden med inskter, stora och små. Fast det såg ju ganska äkligt ut, haha ^^

2009-09-12 @ 14:24:36
URL: http://hugoily.blogg.se/
Postat av: Ness

haha inget man skulle kunna ta hem ialfxD

2009-09-12 @ 14:25:31
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-09-12 @ 14:46:28
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0