@home

nu har jag kommit hem igen, hehe va ska man säga?.. de gick skit dåligt att sälja! inte ens en biljett sålde vi, riktigt dåligt fast vi gick inte runt så mkt heller så men ska nog hjälpa henne en annan dag också. De blev att vi gick och köpte glass istället. Aja ikväll så ska jag nog möta upp josefin igen och även malin får se vad vi hittar på. Kommer iaf sova kvar hos josefin eller så sover hon här de får vi se sen.

Just nu sitter jag och väntar på mat, har inte ätit så mkt idag så är riktigt hungrig nu!
De brukar bli sen middag när de är helg här hemma men de funkar, det blir grillat iaf så det är värt att vänta på. Ska ner och hjälpa till med dukningen nu tänkte jag så det går lite snabbare iaf!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0