Hösten

Är hemma just nu men ska snart tillbaka och ha en sista lektion, kort dag iaf!
Men sen blir de direkt massa plugg, ligger efter i en del så måste väll jobba ikapp.. aja.

Idag är det redan den 23 september, goosh va tiden går snabbt! Sommaren känns redan lååångt bor t. Känns att hösten är påväg iaf, löven har börjat falla och de blir mörkare och mörkare på kvällarna. Men hösten är ändå mysig, alla stora halsdukar och stickade tröjor. hehe det finns ju mkt mer som också är mysigt med hösten, faktiskt så tycker jag mörkret hör till en av de sakerna. Förut var jag verkligenn jätte mörkrädd, kunde knappt gå in i ett släckt rum utan att blunda tills jag hittade lampknappen, haha nu har det iaf blivit ändring på det och det är ju ändå tur!

Nu ska jag faktiskt ta och börja gå ner mot skolan igen så vi hörs senare!
Kram


 

                             H      Ö       S       T        M         Y        S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0