inte min dag..!

okej de här har verklligen inte varit min bästa dag! Har inte varit på humör alls. För de första så är det måndag, vilket betyder att de är 5 dagar kvar till helg igen.. morgonen började inte bra heller, hittade ingenting så blev sjukt irriterad och skyllde de mesta på min syrra.. pms humör! Eftersom jag inte hittade nått så blev jag sen och var tvungen att springa ner till skolan men hann precis iaf! Skoldagen gick ändå rätt snabbt kändes de som men whatever jag var fortfarande på dåligt humör. Slutade tidigare pga att vi sprang ok-varvet sista lektionen på 3,6 km.. sprang på 17.20, slog iaf mitt rekord med typ 40 sekunder så de var ju iaf något positivt idag. Sen kom jag hem och var kanske lite väl grinig på pappa som kom hem, menmen skit samma. Försökte mig på att göra lite läxor sen, läste nån bok men blev så sjukt trött så tror jag somnade till istället. Men ska ta och göra klart den innan träningen klockan halv sju iaf för jag orkar inte ha allt kvar till slutet av veckan.

nu vart de ett väldigt negativt inlägg men de är iaf en liten sammanfattning av min dag.

 


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, jag mår bara bra!

Hur var din helg? ♥

2009-09-07 @ 19:22:19
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0