kvälls update

Nu är de sovdax för min del, börjar vid 9.20 imorrn så har klockan ställd på 7 så det är väll lagom nu. Har iaf skrivit klart min svenska uppgift så imorrn behöver jag bara hitta nån smart lärare som kan hjälpa mig lite i matten och sen är det bara att tränatränaträna på det imorrn.

Imorrn har vi även orientering i skolan...blää på det!
Riktigt tråkigt är det.. 4 km fågelvägen(?) tror jag de var. Malin kommer inte komma imorrn heller så kommer nog förmodligen få göra det själv med tanke på att alla redan har valt skulle jag tro.. då vet man ju aldrig hur de slutar -.- är inte precis duktig på att orientera. Kommer väll gå vilse så måste ta med mig mobil och sånt så att jag inte måste bosätta mig ute i skogen någonstans.
Ni får väll troligtvis höra hur de gick imorrn, om jag nu kommer hem dvs.

Men gonatt iaf!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0