Morgondagens planering

Har precis tagit mig en dusch och ska ta och plugga lite nu innan jag går och lägger mig.. Vad mer?..juste har fixat en ny lista på min ipod alldeles nyss, fick namnet "springlåtar" för det är precis det jag ska göra imorrn.. 8 härliga km!:O Skoljoggen är det alltså, springer den en gång per år så det blir den sista nu, *phuu* har anmält mig till tävlingen också, egentligen inget som jag verkligen vill men gör de bara för betygets skull. Aja tänker iaf satsa på att bättra min tid sen förra året.

7.an - 48.? min
8.an - 45.? min
9.an - ???


Lite orättvist är de också för nu har de kommit på att sjuorna är så små så dom får springa 4 km tillsammans med sexorna istället! Men vi var tydligen tillräckligt stora då?

aja morgondagens planer är då..

* Engelska test
*So prov
*Skoljoggen
*Ringa till moskeén(berättar varför sen)
*plugga
*ta de lugnt (om jag hinner...)

Det låter ju som en riktigt rolig dag, huh?
Nä men helgen närmar sig ju så då får jag väl passa på att ha kul! :)

Men nu känner jag att jag verkligen börjar bli trött och jag måste plugga innan nått annat nu så vi får höras imorrn igen, då får ni veta tiden för "loppet" också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0