Reflektionsdag!

Känns riktigt skönt att bara sitta hemma i lugn och ro och plugga idag! Har bestämt mig för att göra bra ifrån mig och jobba med allt jag behöver. Brukar vanligtvis bli att jag inte jobbar så mkt men det kommer bara bli jobbigt sen då. Än så länge har jag bara hunnit med no.n men det gick bra iaf är i stort sätt klar, eller nu har jag bara kvar att renskriva. Ska snart gå ner till skolan ändå eftersom jag måste göra klart en spanska dialog med jennifer och nathali som måste bli klar idag då vi ska framföra den på fredag.. Men det går nog snabbt får jag hoppas.

Var på cykeltur med Saga i morse, det var faktiskt riktigt mysigt hon var duktig och så. Bra väder än det ju också men väldigt kallt! Så var tvyngen att dra på mig både halsduk, mössa och vantar, nu är sommarn långt bort igen!

Aja när jag cyklade förbi skolan så bestämde sig saga för att stanna och lukta(?) eller nått sånt så de blev det att jag nästan tappade cykeln, men det gick bra så jag trampade bara vidare, tills jag började tänka på om jag hade haft mobilen med mig eller inte.. Hade ett svagt minne att den hade leget i korgen där det nu bara låg mina nycklar..! Fick lite smått panik men försökte övertala mig själv att den säkert låg hemma, men på  hemvägen kunde jag inte låta bli att åka förbi skolan igen för säkerhets skull och kolla efter mobilen. Och vad ser man ligga längs vägen då?.. jo min mobil såklart! Där hade jag riktigt tur! utanför skolan är inte de bästa stället att tappa en mobil på! Det var ju bara tur att jag hann tillbaka före nån annan!

´Nu känner jag att jag borde stänga ner det här och istället ta mig ner till skolan en snabbis om jag ska hålla att jobba bra!

puuss på alla söta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0