Ren&Fräsch, me like!

Nu är man nyduschad och fräsch då, riktigt skönt! Älskar känslan efter att ha duschat och tvättat håret och allt sånt där, känner sig så otroligt ren.

Aja, missade träningen idag.. hade ingen koll alls på klockan tydligen, trodde jag började om 30 min när jag märkte att jag egentligen hade börjat för 30 min sen. Eller egentligen så var de Josefin som sa det men. Det var ändå bara en tråkig träning idag, det är de iof varje måndag men det är bara för att vi tränar fristående. Men det funkar, gillar det iaf mer än vad jag gjorde förut ;)


Kommentarer
Postat av: emilia widerström

svar: haha vem gör inte?! :)

vad gör du?:D

2009-09-14 @ 22:39:18
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0