Så kommer jag spendera min lördag!

godmorron!

Vaknade runt halv tio idag, lagom tid sådär. Aja det är grymt fint väder idag så dagen börjar bra iaf!
Har en känsla av att hela dagen kommer bli lyckad :)

Har planerat att åka in till stan med Nathali och Jennifer och kanske någon mer, hehe vi har tänkt äta kinamat å sen hitta på nått kul, tänkte alltså fira nathis lite på de sättet. Sen ikväll så ska jag nog ut med Malin och sen blir de väll säkert fler. Efter det så ska jag sova kvar hos Malin, de var faktiskt länge sen nu som jag sov där så det ska bli trevligt! :)

Så idag blir de ingen sitta hemma och ruttna dag, haha perfect!



Känner att de kommer bli en såhär glad dag! 
(bilden; någon garvattack 2008)                                                                                                      



Kommentarer
Postat av: Malin

skulle inte alla dit ? ;O

trodde inte de blev nått :S <3333

2009-09-19 @ 12:01:30
URL: http://malinsvard.blogg.se/
Postat av: Jos

Min väska ? =P

2009-09-19 @ 14:24:57
URL: http://josefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0