sjuk...

så typiskt... nu sitter jag hemma pga illamående. Och det är fredag! gaah!! jag som hade tänkt att de här skulle bli en rolig helg.. Men jag får väl stanna hemma och vila mig ikväll och så får jag hitta på nått imorrn, sjuk eller inte jag tänker inte sitta hemma hela helgen! Hela natten har jag vaknat till varannan halvtimme kanske av att jag mått illa... men tur att jag inte blivit magsjuk iaf! peppar peppar.

Sitter just nu och kollar på tv, som jag alltid gör när jag är sjuk. Finns inte så mkt mer att göra eller man orkar inte riktigt något annat. Eftersom jag sov så pass dåligt inatt så känner jag mig fortfarande trött så ska nog gå och lägga mig en stund.

kramar

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hoppas du blir friskt snart!

2009-09-04 @ 12:38:48
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0