Skolfoton

Hittade min pärm som alla gammla skolfoton är samlade i. Tror seriöst aldrig att jag blivit nöjd, eller upp till kanske 3.an så brydde jag mig väl inte men.. aja tänkte iaf dela med mig av mina "vackra" skolfoton. Lite kul är det ändå att se sig själv så liten, förstår nästan inte att det är jag, eller det är svårt att föreställa sig att det faktiskt är jag som är på bilderna och som har varit sådär liten. De bästa som fanns var väl alla barbiedockor man hade, kunde sitta flera timmar och leka med sånt. Kommer ihåg att jag och min syster hade vääldigt många och hade gjort små familjer och alla hade ett namn (!) fattar inte hur vi kom ihåg, samma sak med alla gosedjur, de hade också namn. Saknar den tiden ibland, man behövde inte tänka på annat än det som hände just då..



Såg att jag råkat skriva fel på ett årtal, men ni förstår kanske att det är 2006 och inte 2009 ;)


Kommentarer
Postat av: Tess

tack så mycket sötnos, det var snällt av dig :) ska vi lägga till varandra på bloglovin? kram <3

2009-09-01 @ 23:10:27
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0