slöö

goosh va trött jag blev helt plötsligt... Borde inte vara de! Vaknade t.o.m en timme senare än vanligt idag :o
känner att ögonlocken är påväg ner men jag "orkar" inte gå och lägga mig..näe inte än det är föör tidigt, då kommer jag väll studsa upp riktigt tidigt imorrn, vilket inte är så bra eftersom vi har reflektionsdag, alltså får vi jobba hemma hela dan, då kan man ju passa på och ge sig sovmorgon på samma gång! :)

Men hade iaf tänkt att kolla ikapp på andra avenyn nu på datan, missade förra avsnittet så kan inte kolla på de nya som håller på just nu. Kommer väll förmodligen bli ännu tröttare av det men jag kommer inte på nått bättre att göra nu.

Om jag inte somnar så kommer jag väll tillbaka nån gång senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0