Söndagstråk..

Då var de söndag igen, vilket betyder att det är måndag imorrn och allt går tillbaka till sin vardag.. Hatar måndagar, då har man en hel vecka framför sig igen som man måste koncentrera sig på + att det är långt tills man blir ledig igen.

Vad har ni gjort idag än så länge då?
Själv har jag inte gjort mycket alls, var iväg på träning på förmiddagen men sen har de inte hänt så mkt mer. En riktig tråksöndag har jag alltså haft än så länge.. Fast jag tycker ändå att söndagar kan vara mysiga, det är en sån dag som man antingen har de trevligt på och kanske åker och shoppar/fikar/går på bio, vad som helst eller så  blir de en sån här dag som jag har nu, en sån dag som man inte gör någonting på.

Känner mig faktiskt riktigt trött nu.. Skulle gissa på att det beror på att vi inte gick och la oss förrän kanske halv 4 och sen  upp vid tio för att sedan åka iväg och träna i 2,5 timmar, men det går bra.

Får väl se hur min dag fortsätter men jag har en känsla av att den kommer fortsätta  på samma sätt så. Men då kan jag ju iaf blogga lite mer istället ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0