stygg vovve!

Hello sunshines :)

har precis kommit hem efter en promenad med saga, vi gick på som vanligt och allt gick bra..tills de kanske var 50 meter kvar hem(?) Då fick hon för sig att börja jaga nån katt som satt i en buske, vilket jag inte var beredd på så hon slet sit loss och mördade mitt finger på köpet, stackars mej! :'( Hon fick sig iaf en rejäl utskällning efter det så får väl hoppas hon inte gör om det! Tror faktiskt hon märkte att jag var sur på henne, men de är bara bra ;) Men jag kan ju inte sura på henne hela dagen så får väl gå dit snart så hon inte börjar tro att jag hatar henne! :p

aja vad ska jag göra nu?.. jo läxor -.- så sjukt tråkigt! Vi har bara gått skolan i 2 veckor(?) eller nått och redan fått massa läxor, så de är väl bara att sätta igång... Måste hinna med det innan träningen som börjar vid halv 7 så måste väl börja nu. Hörs efter den!<3 


mitt lilla busfrö. (bild ej från idag)
hon har gjort många skumma saker i sina 3 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0