Titta vad som kom med posten!

Såg precis att jag fått ett hem ett stort brev. Kan ni gissa vad de va i?.. en påse godis, haha!
Hade helt glömt bort det men för några år sedan blev jag medlem på gratisgodis där man samlar poäng oxh godis genom att t.ex bli medlem på olika sidor eller anmäler sig till tävlingar. Hur som helst så kom jag för några veckor  att tänka på att jag var medlem där och loggade in. Såg att jag hade samlat ihop 30 godisar, haha duktig jag är! ;p Jag skickade iaf hem det för annars kommer jag bara glömma bort det eftersom jag aldrig är inne. 



lite gratis fredagsgodis då, inte för att jag vet om jag kommer
 kunna äta nått men annars sparar jag de väl bara;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du får en bra kväll! :)

2009-09-04 @ 22:09:31
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

haha ,muums :D



kolla in dagens låt som är One and the same. vad tycker du? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/you-rock-out-it-youre-room-i-rock-the-world.html#comment

2009-09-05 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0