Tråkinlägg..

Då var de söndag igen och inte kan jag njuta av ledigheten heller.. nä såklart inte utan måste ta itu med matten och svenskan.. Prov på tisdag så jag måste verkligen hinna klar. Hade tänkt försöka behålla  mitt betyg i matte så då måste provet gå bra.

Har iaf inte gjort så mkt idag vaknade ju hos malin eftersom jag sov där. Blev en väldigt tidig kväll för oss, somnade framför vänner vid halv tolv ungefär, malin vaknade sen vid två och gjorde sig klar då, sen väckte hon mig vid halv tre. Var klar för att lägga mig igen vid 3 så inatt har jag sovit tillräckligt mkt! var faktiskt ganska länge sen så det var skönt, gick även bra på träningen de beror väll kanske på att jag fick sova de timmar som jag egentligen behöver :)

Nu blev det ju ett väldigt trkåkigt inlägg, men tror jag bara skrev för att uppdatera nått, hehe.
Får väll komma med nått bättre senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0