tjohopp

just ligger jag i sängen och latar mig  med laptopen på magen. Skönt att redan vara klar, så nu kan jag bara släcka så fort jag blir trött. hmm.. de blir förmodligen rätt snart då! Känner att jag behöver sova, är ganska trött så.. fast de finns ganska många anledningar till det så de är egentligen inte så konstigt.

* Jagade syrrans kanin som smitit ut på ballkongen inatt.
* Sov bara 6 och en halv timme inatt.
* Sprungit 3.6 km.
* Haft träning 1 och en halv timme.

De var de kanske inte låter så farligt men känner iaf av det.
aja nu är jag nyduschad och fräsch och har flätat håret för att
 se hur de blir med lockar, resultatet kan ni få se imorrn så kolla in då ;)




puss&gonatt!

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Den har varit superbra (:

Vad har du gjort?

2009-09-08 @ 08:45:11
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0