lite allmänt snack bara ;)

Nu kör vi på de 101 inlägget!
eeh fattar inte vad jag skrev för skumt inlägg igår men så blir de när jag är trött!

Är iaf hemma nu efter en lång dag i skolan. Eller egentligen så kändes den bara lång, slutade faktiskt redan vid 13.55. men whatever. Just nu sitter jag och gör just det som jag inte borde.. orkar inte ta upp allt sånt där igen, ni fattar säkert ändå vad jag borde göra!..

Tänkte försöka fixa allt lite snabbt så att jag hinner iväg på träningen idag, eftersom jag missade förra så vill jag inte missa en till nu ;) Det är inte så långt kvar tills vi ska på vår första tävling för terminen. Tror det är 3.e oktober i dalarna nån stans(?). Så det är bäst att komma på alla träningar så att man hinner träna mkt inför den. Sist gick det riktigt dåligt när vi tävlade i helsingborg i våras. Kom på näst sista platsen, fast det var iof för att alla de andra lagen körde på kullerbyttor medan vi körde mkt svårare varv. Men aja vi får satsa på den här tävligen istället!



Några medaljer har vi iaf samlat på oss!

4 guld
1 silver
2 brons


Kommentarer
Postat av: emilia widerström

svar: ja de är kul, jag ska till stallet & rida imorgon:)

ska du se idol ikväll?:D

2009-09-16 @ 17:35:31
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/
Postat av: Hannah

Japp, 3 oktober i Hedemora ;) och det kommer gå såååå bra, spec med dina flickisar och handvolt-firvolt :D<3

2009-09-16 @ 17:59:29
URL: http://reflekterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0