Tisdags TV

Planeringar är ingenting för mig säger jag bara!.. inte när de gäller skolan iaf.
Jag lovade mig själv att nu till nian verkligen göra alla mina läxor i tid och jobba koncentrerat på lektionerna, men hur blev de med det?.. Jag skriver en liten läxplanering varje vecka men är de något jag följer?.. nä inte precis. Idag skulle jag t.ex hunnit med både svenska,engelska och so men gjorde bara klart svenskan.. skärpning!

Men nog om det! Vad har ni haft för er ikväll då?
Själv har de blivit en tv kväll, först idol och direkt efter det andra avenyn. Haha har sett alla avsnitt som har sänds i den serien, fattar egentligen inte varför, den är rätt tråkig faktiskt, den är seg och så händer inte så mkt. Den var iaf bättre i början men kan inte bara sluta se den nu efter att ha kollat på alla avsnitt än så länge.
Enligt mig så slår Gossip Girl, grey's anatomy, oc och alla dom där  den med hästlängder!

Vad tycker ni om serien?





Kommentarer
Postat av: sanna

håller med om att det inte är väldens bästa men brukar ändå kolla på det då och då ;)



kramar!

2009-09-16 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0