Back on track!

Jajamensan nu är jag tillbaka.. igen. Känns som att jag har sagt det ett par gånger nu. Aja som ni vet så har mitt internet strulat och min plan att "smygblogga" gick inge vidare men nu är iaf internetet fixat och min data är fri från virus, tjoho! Så nu har jag tid att blogga igen :)

Ni har missat riktigt mkt faktiskt under den här tiden, orkar inte berätta allt men 2 lite större saker kan ni få ta del av.
1. Valpen har kommit, hon har fått namnet Isa. Riktigt söt och otroligt busig. Kaxig också för den delen, speciellt kaxig mot Saga men hon är så snäll så hon bryr sig knappt. Har tyvärr inte hunnit lägga in bilder än men så fort det är fixat så ska ni få se skönheten.

2. Min tandställning är borta!!! Happyface! Tog bort den idag och är apnöjd med resultatet (ni får se sen), nu kan jag äntligen le normalt igen, yey! Lite synd är det att jag inte har någon före bild men sånt är livet ;P Kommer knappt själv ihåg hur dem såg ut innan :o

Men nu ska jag hoppa i säng och plugga lite matte,nationella imorrn...


Juste kan ta och berätta att jag ska på gymnastiktävling över helgen i umeå så uppdateringen blir som vanligt igen efter den, dax att plocka fram vinterjackan igen... tycker jag har sett nog av den! Men önska oss lycka till nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0