Sadface

Nu har den andra datorn gått sönder :( med den är de inte bara virus utan den bara dog :o inte okej... Nu finns de bara en kvar här hemma men den funkar inte heller för tillfället, eller det är vårt internet som är paj.. Modemet är tyvärr inte installerat på den heller :/ så nu kommer de bli dålig bloggning ett tag.. Jag som har all tid i världen nu. Men det är väl självklart.. Får hoppas den går att laga idag eller imorrn ;) nu sålänge får jag väl smygblogga lite från pappas iPhone. En annan tråkig sak är att jag skulle köpa en kjol idag men den fanns varken i vällingby eller i jakan.. De är väl helt enkelt inte min dag idag. Får hoppas kvällen blir bättre som jag ska spendera med några vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0