500 Virus!!?

puhh...nu har jag lagt in alla miljarder bilder på nån hårdisk(?) eller va de nu heter. Har typ 500 virus i min lilla laptop ( och nej jag överdriver inte! ) så den måste ränsas, stackars liten plutt. Men den mår nog snart bra igen :)

Nationella idag gick väl sådär, känner att jag kunde gjort mkt bättre men blev skit stressigt! Fick iaf till nått svar på alla frågor men om de va bra tror jag inte riktigt.

Studiedag imorrn iaf, wiie!! Malin kommer hit och gör mig sällskap senare ikväll, blir väl en oth natt kanske?.. tror nog de :) Men nu ska jag fixa lite grejer så vi hörs!





En sak till, jag hatar en viss cirneh!!...

Kommentarer
Postat av: guess who hahah :D (MMMM..A...)

GAWD va fin bild på Malin!! :o

Hahahh cirneh xD

2010-02-09 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0