Happy valentines day!

Tjohopp!

Inge blogg på hela helgen har de varit men har inte orkat bara, nu är jag iaf tillbaka igen :)
Allla <3 dag idag då, har ni haft de mysigt? Själv har jag pluggat o tränat.. jippiyahooo! Nja inte precis.. men nu på kvällen hade vi iaf en riktigt mysig familjemiddag och min lilla mamma hade tom köpt smycken till miig, wiie love you! (ni får bilder på de imorrn)

Helgen har annars varit tråkig rent ut sagt... Fredagen var helt okej men sen kom lördagen. tråååååkig! Eller den började väl bra, åkte iväg och soppade ny skidjacka och skidglasögon med pappsen :) (de kan ni också få bild på imorrn) Sen blev det iväg på lunch hos farmor, var väl trevligt att träffa henne. Va inte där  allt för länge så det funkade. På kvällen var det meningen att lite folk skulle komma över till mig eftersom jag var ensam hemma men man kan säga att det blev misslyckat! Orkar inte skriva "hela historien" här men jag kan säga att vi fick spendera nån timme med några tysta små möss, de va inte kvar längre för att vi kasta ut dom, mohahah! Rätt åt dom, de hälsade knappt roligt att vara med dom då?... nej! ...psst Jag kan avslöja en till sak, det kommer inte bli några fler turer till nynäs, tänk efter så fattar ni nog ;) heh kanske inte så svårt men, aja nu ska jag ta och lära mig min text till spanskaredovisningen imorrn, massor av pussar och kramar!! man måste ju sprida kärlek på alla hjärtans dag <333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0