heeelg!!

Hej alla fina fredagsälskare! :)
helg<3 jag lever seriöst för dom.

Men idag har jag faktiskt ingenting planerat, har inte varit hemma och bara slappat på hur många helger som helst så idag får de bli lite hemmamys med familjen ;) det behövs det med. Men imorrn blir de ut på nya äventyr igen ;P kan inte sitta hemma mer än en dag, det resulterar bara med en rastlös jennifer.. hehe så imorrn drar jag iväg in till stan med maja och malin och ja vi ska göra en lite "udda" grej, mer om de får ni veta imorrn :) senare på kvällen ska vi kanske åka iväg och köra laserdome eller va de heter, så de blir förmodligen kul :) '

Nu sitter jag bara och kollar lite kläder på nelly, ska väl snart ner och äta också. Så långt har jag planerat iaf ;P men nu orkar jag inte sitta här mer, see you later! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0