Sportloov!

..äntligen! Ska bli sjukt skönt med en veckas ledighet utan skola! Drar ju iväg till Lofsdalen imorrn också, borde väl sova nu, ska upp vid 5!? men kan ju alltid sova lite i bilen medans de e mörkt ;)

Spenderade min fredagkväll med min andra halva malin, åkte iväg till kista och kollade på bio "farsan" och ja vad ska man säga?.. den var inget för mig. Killen som satt brevid mig va ju fan roligare än filmen ;P Så sjukt mongo!
Blir lite svårt att förklara men bl.a så dog han av garv typ 24/7, högst av alla och flaxade runt med armarna. Sen så satt han och hans tjej och småsnacka hela filmen igenom, dels sa tjejen att dom va fåglar? Killen började gråta när en hund i filmen dog så hans tjej satt och trösta honom.. och ja en massa mer men pallar inte ta upp allt, kanske inte så svårt att lista ut men vi satt och garva åt dom ett bra tag ;P

aja puss och gonatt! tar med datan så det blir direkt uppdatering från lofsdalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0