Önskelista

hejjhopp!

Fredag imorrn, redan! Veckan gick verkligen skit snabbt, men det är bara bra. Halvdag i skolan imorrn också, ännu bättre! Slutar alltså efter lunch, härligt. Som det ser ut nu drar några tjejor hem till jennifer i rönninge därefter, vet inte riktigt vad vi ska göra men nått skoj blir de alltid med favoritflickorna :)

Just nu sitter jag och kollar lite på kläder och sånt som jag vill ha när jag fyller år, inte så långt kvar nu. Hehe bäst att säga exakt vad man vill ha ;p

 

har inte kommit så himla långt än, men det här e iaf lite av de som gärna får flytta hem till mig!  

Vet ni nån bra hemsida som jag kan kolla in så lämna det i e kommentar :)

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0