Så såg helgen ut

hejsan!

blev visst ännu ett litet bloggbreak men nu va de iaf väldigt kort. Hmm.. ni har väl egentligen inte missat så mkt men kan ju dra helgen lite kort, e ju iof en dag kvar men whatever.

Okej vi börjar väl med fredagen då, eller igår kanske ;p aja drog iaf hem till Malin runt halv nio, hämtade upp jos på vägen och sen kom även Tobias, Krippa och Jimmy så då va vi med dom ett tag, var väl lite segt ett tag och sen somnade folk så ja de kunde väl ha varit bättre men de var helt okej ändå. Alla sov iaf kvar, vart lite trångt i malins rum så jag o jos la oss på soffan men de funka de me :)

Idag har de väl inte hänt så mkt, drog hem runt nio för att åka på öppet hus(Klara norra & Nackademin norra) Åkte väl inte förrän runt tolv men. Vi hämtade iaf också upp Jos som följde med. Gillade faktiskt båda skolorna men har fortfarande 2 kvar att kolla på.. Nu på kvällen har Malin varit här, vi har bara tagit det lugnt trötta som vi va eller det är jag iof fortfarande. Vi kollade iaf OTH och åt lite glass, myspys.

Imorrn har jag inte så många planer, ska på träning och sen kolla på Malins match men sen vet jag inte, Jos ville att jag skulle följa med henne och ta lite kort men vi får se ;)

Det var väl i stort sett min helg, blev rätt så lugn men det är skönt de med. Har tyvär inte tagit nåra bilder men det får bli nästa gång ;)

puusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0