Old stuff

Nu är jag hemma igen, eller okej de va några timmar sen jag kom hem nu. Hade en trevlig kväll med flickorna :) Kan tyvärr inte visa bilder därifrån idag, Malin glömde nämligen sin kamera i min väska och jag har ingen sladd som passar -.- men ni får hålla er till imorrn.

Just nu sitter jag i mitt rum med myskläderna på. Hihi hittade nyss en mapp med gamla bilder/texter osv. Ni kan få ta del av lite utav det, snäll som jag är :)

haha hittade bl.a en apgammal "mina vänner bok" från 2002.
Här är mina svar ;P

mina bästa vänner: alls i min klass
Idrottsgren: rida
bästa bok: pelle svanslös
älsklingsdjur: katt och hund
film: mesterdektektiv kale
maträtt: tacos
ämne: idrott
tv-program: mumin
avskyr mest: arg
gillar bäst: bada
helst vill bli: hästskötare
högsta önskan : at få en häst

(alla stavfel och sånt är medtaget)




Kort från morfar på 14-års dagen...


hahahaha jag dog av garv när jag såg det!!
om ni inte har noterat de än så står de grattis till förlovningen xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0